Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej " Polityce cookies"
Starszy specjalista ds. kancelaryjno biurowych
2024-07-02
Instytut Ekonomiki i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy
ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa
Poszukuje Kandydata na stanowisko:
starszy specjalista ds. kancelaryjno biurowych
Kandydaci przystępujący do rekrutacji powinni posiadać:
- Wykształcenie wyższe, archiwistyka, zarządzanie dokumentacją,
- Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Znajomość problematyki z zakresu bezpieczeństwa dokumentów publicznych,
- Znajomość problematyki z zakresu bezpieczeństwa narodowego,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji,
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, praca nad wieloma różnorodnymi zadaniami,
- Wysoka kultura osobista, dyskrecja,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Doskonała znajomość MS Office.
Opis stanowiska:
- Obsługa Sekretariatu oraz interesantów,
- Koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej,
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji bieżącej w formie tradycyjnej, elektronicznej,
- Ewidencja korespondencji, nadzór nad dotrzymaniem terminów odpowiedzi,
- Rejestracja umów, ewidencja i opisywanie dokumentów w zakresu obsługiwanego obszaru,
- Prowadzenie rejestru pełnomocnictw i zarządzeń,
- Przygotowywanie projektów pism, raportów, analiz, zestawień oraz odpowiedzi do jednostek zewnętrznych,
- Sporządzanie protokołów z zebrań,
- Porządkowanie i przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,
- Prowadzenie kalendarza Dyrektora Instytutu,
- Organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów, seminariów, imprez okolicznościowych,
- Przyjmowanie gości Instytutu,
- Monitorowanie zaopatrzenia sekretariatu i prowadzenie wewnętrznego magazynu materiałów biurowych,
- Zastępstwo i wsparcie działu Kadr,
- Promocja Instytutu podczas wydarzeń branżowych (stacjonarnych oraz wyjazdowych)
Oferujemy:
- Pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności
- Przyjazną atmosferę i pracę we wzajemnie wspierającym się zespole
- Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie z ZFŚS
- Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska
W celu przystąpienia do rekrutacji należy złożyć:
- Podanie skierowane do Dyrektora Instytutu
- Curriculum Vitae
Dokumenty należy złożyć drogą mailową [email protected] lub osobiście w Sekretariacie Instytutu (00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20, pokój 212) do dnia 15.07.2024 (decyduje data wpływu dokumentów).
Na podaniu należy dopisać: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty odrzucone będzie można odebrać w Dziale Kadr IERiGŻ-PIB (II piętro, pok. 210) w ciągu trzech dni od ukazania się na stronie internetowej o rozstrzygnięciu oferty. Nieodebrane dokumenty po upłynięciu określonego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.
|
|
Utworzył
Albert Weikum 2024-07-02
Opublikował
Albert Weikum 2024-07-02
Modyfikacja
Paweł Szczepanik 2024-07-18
Odwiedzin: 418
|
|