Wydaje się że używasz starej wersji przeglądarki! Rekomendowane przeglądarki (lub w wersji wyższej): Internet Explorer 9 v.9 Mozila Firefox 8 v.8 Google Chrome 15 v.15
Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce cookies"

Starszy specjalista ds. kancelaryjno biurowych

2024-07-02

Instytut Ekonomiki i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy

ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa

Poszukuje Kandydata na stanowisko:

starszy specjalista ds. kancelaryjno biurowych

Kandydaci przystępujący do rekrutacji powinni posiadać:

  • Wykształcenie wyższe, archiwistyka, zarządzanie dokumentacją,
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Znajomość problematyki z zakresu bezpieczeństwa dokumentów publicznych,
  • Znajomość problematyki z zakresu bezpieczeństwa narodowego,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,  łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji,
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, praca nad wieloma różnorodnymi zadaniami, 
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Doskonała znajomość MS Office.

Opis stanowiska:

  • Obsługa Sekretariatu oraz interesantów,
  • Koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji bieżącej w formie tradycyjnej, elektronicznej,
  • Ewidencja korespondencji, nadzór nad dotrzymaniem terminów odpowiedzi,
  • Rejestracja umów, ewidencja i opisywanie dokumentów w zakresu obsługiwanego obszaru,
  • Prowadzenie rejestru pełnomocnictw i zarządzeń,
  • Przygotowywanie projektów pism, raportów, analiz, zestawień oraz odpowiedzi do jednostek zewnętrznych,
  • Sporządzanie protokołów z zebrań,
  • Porządkowanie i przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego,
  • Prowadzenie kalendarza Dyrektora Instytutu,
  • Organizacja spotkań, zebrań, wyjazdów, seminariów, imprez okolicznościowych,
  • Przyjmowanie gości Instytutu,
  • Monitorowanie zaopatrzenia sekretariatu i prowadzenie wewnętrznego magazynu materiałów biurowych,
  • Zastępstwo i wsparcie działu Kadr,
  • Promocja Instytutu podczas wydarzeń branżowych (stacjonarnych oraz wyjazdowych)

 

 

Oferujemy:

  • Pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności
  • Przyjazną atmosferę i pracę we wzajemnie wspierającym się zespole
  • Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie z ZFŚS
  • Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska

 

W celu przystąpienia do rekrutacji należy złożyć:

  • Podanie skierowane do Dyrektora Instytutu
  • Curriculum Vitae

Dokumenty należy złożyć drogą mailową [email protected] lub osobiście w Sekretariacie Instytutu (00-002 Warszawa ul. Świętokrzyska 20, pokój 212) do dnia 15.07.2024 (decyduje data wpływu dokumentów).

Na podaniu należy dopisać:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Oferty odrzucone będzie można odebrać w Dziale Kadr IERiGŻ-PIB (II piętro, pok. 210) w ciągu trzech dni od ukazania się na stronie internetowej o rozstrzygnięciu oferty.  Nieodebrane dokumenty po upłynięciu określonego terminu zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 

 

 

 

 

Utworzył
Albert Weikum
2024-07-02
Opublikował
Albert Weikum
2024-07-02
Modyfikacja
Albert Weikum
2024-07-02
Odwiedzin: 207