Wydaje się że używasz starej wersji przeglądarki! Rekomendowane przeglądarki (lub w wersji wyższej): Internet Explorer 9 v.9 Mozila Firefox 8 v.8 Google Chrome 15 v.15
Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce cookies"

Specjalista ds. kontroli wewnętrznej

2024-10-10

DYREKTOR INSTUTUTU EKONOMIKI ROLNICTWA I GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

ogłasza konkurs na stanowisko specjalista ds. kontroli wewnętrznej

 

Od kandydata/kandydatki oczekujemy:

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe II stopnia
  • min. pięcioletni udokumentowany staż pracy w obszarze merytorycznym
  • wiedza merytoryczna związana ze stanowiskiem
  • znajomość standardów i metodyki pracy kontrolera lub audytora wewnętrznego
  • umiejętność korzystania z przepisów prawa
  • umiejętność samodzielnego realizowania kontroli lub zadania audytowego
  • umiejętność obsługi programów biurowych (Word, Excel)
  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • odpowiedzialność, dokładność, systematyczność
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe w obszarze: Ekonomia, Administracja, Prawo, Finanse
  • studia podyplomowe w obszarze: audyt/kontrola wewnętrzna
  • wiedza z zakresu kontroli zarządczej w sektorze finansów publicznych
  • wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem
  • zdolność analitycznego myślenia, planowania
  • zdolność radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów, konfliktów
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • odpowiedzialność, dokładność, systematyczność
  • sumienność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, gotowość do doskonalenia zawodowego
  • dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • realizacja kontroli wewnętrznych planowych i doraźnych zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawnych, powszechnie uznanymi standardami.
  • przygotowywanie kontroli, dokumentowanie czynności kontrolnych oraz formułowanie ocen, zaleceń, informacji i analiz wynikających z przeprowadzonej kontroli i sporządzanie dokumentów pokontrolnych
  • identyfikacja ryzyk w organizacji – wykrywanie ich źródeł oraz kategoryzacja
  • koordynacja audytów i kontroli zewnętrznych, współpraca z organami kontroli i audytów w trakcie ich realizacji, prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznych, kierowanie i koordynacja kontroli
  • współudział w przygotowywaniu raportów i sprawozdań przewidzianych w wewnętrznych regulacjach Instytutu, dotyczących kontroli wewnętrznej oraz koordynacji działań związanych z kontrolami i audytami zewnętrznymi
  • monitorowanie realizacji poleceń i rekomendacji pokontrolnych z kontroli wewnętrznych, zewnętrznych i audytów oraz okresowe raportowanie o stanie ich realizacji
  • przygotowywanie wewnętrznych procedur i regulacji dotyczących kontroli wewnętrznej.

Oferujemy:

  • Pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności
  • Przyjazną atmosferę i pracę we wzajemnie wspierającym się zespole
  • Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie z ZFŚS
  • Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska

 

 

Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty:

  • podanie do Dyrektora Instytutu,
  • życiorys/CV,

 

Dokumenty należy składać do dnia 15.11.2024 do godz. 12.00, drogą elektroniczną na adres [email protected] Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa. Dokumenty, które wpłyną do elektronicznej skrzynki odbiorczej po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy że:

a)        Administratorem danych osobowych jest Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki    Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, którego siedziba mieści się w Warszawie ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, a dane kontaktowe to: tel. 022/5054518, e-mail: [email protected]

b)       W IERiGŻ-PIB wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mailowym: [email protected] lub na adres Instytutu.

c)        Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IERiGŻ- BIP postępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.

d)       Aby przeprowadzić postępowanie rekrutacyjne, wymagamy podania następujących danych: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Ich podanie jest niezbędne dla udziału w rekrutacji, na podstawie art. 22Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

e)        Pozostałe dane (np. wizerunek) będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), którą Pani/Pan wyraża wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne, a ich niepodanie nie ma wpływu na przebieg rekrutacji. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.

f)        Dane osobowe kandydatów niewybranych w danym konkursie będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca do zakończenia procesu rekrutacji,  a następnie zostaną usunięte.

g)       Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.

h)       W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.

i)         Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2 , 00-193 Warszawa)

 

 

 

 

 

Utworzył
Albert Weikum
2024-10-10
Opublikował
Albert Weikum
2024-10-10
Modyfikacja
Albert Weikum
2024-12-02
Odwiedzin: 454